عزیزی خادم نمی‌تواند به فدراسیون فوتبال برگردد آپشن‌های سنگین آجورلو وتو شد مدیران فاسد برای همیشه از فوتبال محروم می‌شوند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی تراکتور و مس رفسنجان (۲۷ اردیبهشت) | نویدکیا به تراکتور هم رحم نکرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صعود طلایی‌پوشان به نیمه‌نهایی رئیس کمیته داوران و کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال برکنار شدند پخش زنده بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی تراکتور و مس رفسنجان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین توخل – بایرن مونیخ؛ دوباره جدی شد! سازمان بازرسی مانع پرداخت آپشن‌های دوره آجورلو شکست والیبالیست‌های ایران مقابل برزیل حذف کیانی از تکواندو قهرمانی آسیا هوادارن پرسپولیس هفته آخر هوادار پیکان در قزوین می‌شوند| استقلال به ورزشگاه خالی راضی می‌شود؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی نیوکاسل و منچستریونایتد| برد تن‌هاخ در برابر رقیب همیشگی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی یوونتوس و آتلانتا| بیانکونری فاتح جام مصدومیت بیرانوند جدی است مقاومت پیکان مقابل خواسته استقلال کاپیتان‌های پرسپولیس پشت اوسمار
سرخط خبرها

شب قهرمانی همه در تورنمنت پیشکسوتان فوتسال مشهد!

  • کد خبر: ۱۰۱۹۲۸
  • ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۶
شب قهرمانی همه در تورنمنت پیشکسوتان فوتسال مشهد!
پایان رقابت‌های فوتسال پیشکسوتان مشهد در شبی که کسی حس بازنده‌شدن نداشت.

حمیدرضا معصومیان | شهرآرانیوز؛ رقابت‌های فوتسال پیشکسوتان مشهد اگرچه به سیاق همه رقابت‌های ورزشی قهرمان داشت، آن‌هایی که روی سکو نرفتند، کمتر از آن‌هایی که رفتند، خوش‌حال نبودند. پس از مدت‌ها با ابتکار و همت تربیت‌بدنی شهرداری مشهد، یک دوره مسابقات فوتسال پیشکسوتان برگزار شد و همین بهترین بهانه شد برای تجدید دیدارها، واگویه‌کردن خاطرات شیرین، یادکردن از عزیزانی که دیگر نیستند و البته رفع برخی دل‌خوری‌ها.

این‌گونه بود که در شب پایانی با وجود اینکه قبای قهرمانی در رده ۴۳ سال به تن تیم شهرداری نشست و در ۴۸ سال به تیم بهرام رسید، کسی دل‌خور و اندوهگین نبود. برنده و بازنده همه در کنار هم شبی شاد را سپری کردند و از اینکه این مسابقات موجب شد دیدارهایشان تازه شود، به نیکی یاد کردند. اتفاقی خوب که همه گفتند و آرزو کردند تدوام داشته باشد تا یادی شود از موسپیدانی که روزگاری نه‌چندان دور یک ورزشگاه به تحسین هنرنمایی آن‌ها برمی‌خاست.

فینال‌های جذاب در شب پایانی

رقابت‌های فوتسال پیشکسوتان مشهد آن‌گونه که گفتیم، به ابتکار اداره تربیت‌بدنی شهرداری مشهد و با همکاری هیئت فوتبال برگزار شد. این مسابقات در دو رده سنی ۴۳ تا ۴۸ و ۴۸ سال به بالا برگزار شد که با مشارکت و استقبال حدود سیصد پیشکسوت در قالب ۲۶ تیم همراه شد. بازی‌ها از ۱۳ بهمن آغاز شد و بعد از دو هفته تعطیلی به‌دلیل اوضاع کرونایی شهر، سرانجام چهارشنبه‌شب با برگزاری بازی‌های رده‌بندی و فینال در سالن شهدای تاکسی‌رانی به پایان رسید.

در شبی که سالن تاکسی‌رانی مملو از موسپیدان فوتبال و فوتسال شهر شده بود، در فینال اول که در رده سنی ۴۳ سال برگزار شد، تیم شهرداری موفق شد در جریان ضربات پنالتی تیم شهید قاسمی را مغلوب کند و قهرمان شود. تیم پرستاره شهرداری درحالی برنده بازی فینال شد که تا دقایق پایانی ۱ بر ۰ از حریفش عقب بود، اما با استفاده از پاورپلی به گل تساوی دست یافت و سپس در ضربات جذاب و نزدیک پنالتی از سد حریفش گذشت.

در فینال بیش از ۴۸ سال هم نبرد دو تیم خوب و آماده تاکسی‌رانی و بهرام در وقت‌های قانونی به تساوی بدون گل انجامید تا اینکه در ضربات پنالتی، تیم بهرام بهتر عمل کرد و به‌عنوان نخست دست یافت. گفتنی است، رتبه سوم در رده سنی ۴۳ سال به تیم سعدآباد و در رده ۴۸ سال به تیم آموزش‌وپرورش تبادکان رسید.

نایب‌رئیس شورا: به‌دنبال به‌کارگیری همه ظرفیت‌های ورزشی مشهد هستیم

در مراسم اختتامیه مسابقات فوتسال پیشکسوتان، نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: این گردهمایی‌ها نویدبخش ارتقای مشارکت شما عزیزان در حوزه ورزش مشهد است و اتفاقات خوبی را برای ورزش این شهر درپی خواهد داشت. مهدی ناصحی افزود: رویکرد شورای اسلامی ششم در بحث ورزش، به‌کارگیری همه ظرفیت‌های ورزشی مشهد و احیای این حوزه است. از همه پیشکسوتان محترمی که امروز در خدمت آن‌ها هستیم، دعوت می‌کنم که در این راه به ما کمک کنند و همراه شورای ششم و مدیریت شهری باشند تا پس از چهار سال به جایگاه اصلی ورزش مشهد برگردیم.

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورا: تشکیل مجمع خیران ورزشی از موضوعات مهم در کمیسیون ورزش است

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر مشهد گفت: یکی از دغدغه‌های ما در شورای ششم، قدردانی از پیشکسوتان و ارج نهادن به آنان است و تجلیل از این عزیزان از موضوعات مهم ما در شورای ششم است. سیدحسین علوی افزود: در کمیسیون ورزش‌وجوانان به‌دنبال این هستیم که حلقه‌های گم‌شده ورزش مشهد را بیابیم. متأسفانه در این سال‌ها به حوزه ورزش شهر امام‌رضا (ع) به‌شکل شایسته‌ای پرداخته نشده است.

نگاه ما این است که در شورای ششم و کمیسیون ورزش‌وجوانان، ساختار ورزش را نظام‌مند کنیم.
وی ادامه داد: در حوزه پیشکسوتان عزیز، تشکیل «مجمع خیران ورزشی» از موضوعات مورد بحث کمیسیون ورزش‌وجوانان شورای اسلامی شهر مشهد است. درب کمیسیون ورزش‌وجوانان به روی همه باز است. ان‌شاءا... بتوانیم با تشکیل مجمع خیران، شروعی جدید را در کنار پیشکسوتان ورزش شهر مشهد رقم بزنیم و مشکلات این حوزه را برطرف کنیم.

رئیس هیئت فوتبال مشهد: این مسابقات تداوم داشته باشد

رئیس هیئت فوتبال مشهد یکی‌دیگر از سخنرانان آیین اختتامیه مسابقات فوتسال پیشکسوتان بود که در سخنانی کوتاه گفت: امیدوارم که رقابت‌های این‌چنینی تداوم داشته باشد و قدر پیشکسوتان و بزرگ‌تر‌های ورزش مشهد را بدانیم. حسین بادامکی افزود: به‌عنوان متولی فوتبال این شهر، هرکاری که در توانمان باشد برای رد‌ه‌های مختلف سنی انجام خواهیم داد تا در جهت رشد و توسعه فوتبال مشهد حرکت کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->